پیام فرستادن
چین موتور بیل مکانیکی بیل مکانیکی سازنده

مفهوم کیفیت صنعت حقیقت جویی ، مدیریت صادقانه ، عادت مداوم ، توسعه پایدار ، صداقت مدار ، مشتری مداری خدمات ، نیازها و نیازهای مشتری را برآورده می کند و به یک بازیگر صنعت در صنعت داخلی تبدیل می شود.

اخبار

April 12, 2022

دلایل اصلی عدم تولید برق دینام چیست؟

دلایل اصلی عدم تولید برق دینام چیست؟

 

آخرین اخبار شرکت دلایل اصلی عدم تولید برق دینام چیست؟  0

برقیانرژی یکی از مهمترین منابع انرژی در جامعه مدرن است.ژنراتور وسیله ای مکانیکی است که سایر اشکال انرژی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.توسط یک توربین آبی، یک توربین بخار، یک موتور دیزل یا سایر ماشین آلات قدرت هدایت می شود و انرژی تولید شده توسط جریان آب، جریان هوا، احتراق سوخت یا شکافت هسته ای را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و به ژنراتور منتقل می کند.توسط ژنراتور به برق تبدیل می شود.ژنراتورها به طور گسترده در تولیدات صنعتی و کشاورزی، دفاع ملی، علم و فناوری و زندگی روزمره استفاده می شوند.ویراستار زیر به شما «دلایل اصلی این موضوع را معرفی می کنددینامبرق تولید نمی کند"

 

 

دلایل اصلی عدم تولید برق دینام چیست؟

 

 

  1. 1. باقیمانده هسته آهنی ژنراتور ناپدید می شود یا خیلی ضعیف است، واحد تازه نصب شده توسط حمل و نقل از راه دور به لرزه در می آید یا ژنراتور برای مدت طولانی قرار می گیرد، باقیمانده هسته آهنی ژنراتور ناپدید می شود یا باقی مانده است. القای مغناطیسی ضعیف است و باعث می شود ولتاژ پسماند ژنراتور ناپدید شود یا کمتر از حد معمول باشد.از آنجایی که استاتور و روتور ژنراتور سنکرون و هسته آهنی استاتور و روتور محرک AC معمولاً از ورق های فولادی سیلیکونی با ضخامت 1 تا 1.5 میلی متر ساخته می شوند، پس از تحریک پس از ارتعاش، پسماند به راحتی ناپدید یا ضعیف می شود.
  2. 2. سیم کشی مدار تحریک اشتباه است.هنگامی که ژنراتور تعمیر می شود، قطبیت سیم پیچ تحریک به طور تصادفی برعکس وصل می شود.پس از روشن شدن برق، میدان مغناطیسی تولید شده توسط جریان سیم‌پیچ تحریک با جهت پسماند خنثی می‌شود و در نتیجه پسماند ناپدید می‌شود.علاوه بر این، هنگام تعمیرات اساسی، اندازه گیری مقاومت DC سیم پیچ تحریک یا آزمایش تنظیم کننده ولتاژ خودکار AVR برای عبور جریان DC به سیم پیچ تحریک، بدون توجه به قطبیت آن، باقی ماندن هسته آهنی نیز از بین می رود.
  3. 3. مدار مدار تحریک مسدود است، تماس الکتریکی در مدار تحریک ژنراتور ضعیف است یا پایانه های هر یک از اجزای الکتریکی شل شده، سیم سرب قطع شده و باعث قطع شدن مدار و سیم پیچ تحریک می شود. دینام جریان تحریکی ندارد.
  4. 4. مدار سمت DC یکسو کننده دوار قطع می شود.از آنجایی که مدار سمت DC یکسو کننده دوار قطع می شود، پس از یکسو شدن محرک توسط یکسو کننده دوار، جریان تحریکی که به سیم پیچ تحریک ارائه می شود نمی تواند به سیم پیچ تحریک وارد شود و در نتیجه ژنراتور سنکرون AC از کار می افتد. برق تولید کند.
  5. 5. تحریک کننده AC به دلیل خرابی ولتاژ خروجی ندارد.تحریک کننده AC قادر به تولید ولتاژ نیست، به طوری که سیم پیچ تحریک ژنراتور سنکرون AC جریان تحریکی ندارد.
  6. 6. سیم پیچ تحریک ژنراتور قطع یا زمین شده است.باعث می شود که ژنراتور جریان تحریکی نداشته باشد یا جریان تحریک بسیار کمی داشته باشد.

آخرین اخبار شرکت دلایل اصلی عدم تولید برق دینام چیست؟  1

اطلاعات تماس